کشتی خیال من

زمان های بیکاری , یکم میام کشتی رانی(¬‿¬)

کشتی خیال من

زمان های بیکاری , یکم میام کشتی رانی(¬‿¬)

کشتی خیال من

شاید یه روزی به کار بیاد🙂

آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ق.ظ

بررسی و نقد مارمولک🦎

به نام خدایی که مارمولک🦎را آفرید🤲😃

 

فیلم جذاب و طنز🎭 مارمولک🦎 به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی پیمان قاسمی, اردیبهشت 1383 راهی سینما📺 شد.(اون موقع ها غیر قانونی دیدن نیومده بوده👀😂✌)

 

در سال 83 فروش سینمایی مارمولک🦎 795میلیون بوده!! 🤐 اونم فقط تو تهران, حالا حساب کنید ببینید اگه الان بود چقدر فروش داشت😉🙁

تهیه کننده مارمولک🦎 هم که منوچهر محمدی است که آثار زیادی داره مثل فرشته ها باهم میایند یا اکسیدان یا سریال امروزی قبله عالم....

 

بازیگر اصلی هم پرویز پرستویی در نقش رضا مارمولک🦎 است: ) (همون بادیگار خودمون😉😂)

 

پوستر مارمولک🦎

 

خب بریم سراغ نقد...

این فیلم خیلی خیلی طنزه چه در سال 1400 چه در سال 83

 

نقاط قوت فیلم🦎:

 

 

1- طنز بودن بسیار بالا, کم پیش میاد چنین فیلم طنزی درست بشه که حتی برای سه دهه! بعد هم جذاب باشه...

 

2- بازیگران مشهور و عالی , البته کلا دوتاشون مشهورن🙂🙃 پرویز پرستویی🦎 و مهران رجبی

 

3- داستان جذاب و عالی , فیلم با چنین داستانی کم گیر میاد🙁

 

4- خلاصه خوبه دیگه...: )

 

نقاط ضعف فیلم🦎:

 

1- از لحاظی تمسخر روحانیون

 

2- نمیدونم والا😐 کلا ادم خوشبینی هستم;)

 

 

ولی همون گزینه 1 رو میتوان به چندین ضعف و قوت تبدیل کرد...!

 

;رفقای عزیز اینجا داستان فیلم رو کمی لو میدیم🙌 

یا اول برید ببینید یا بخونید لو بره براتون:)

 

یعنی واقعا اونا که تو مسجد الامیر(مسجدی که رضا مارمولک🦎 رفت توش) انقدر روحانی ندیده بودن:|

تو سخنرانی که خب... چه عرض کنم:_) آبرو هرچی روحانی بود برد.

 

آخر فیلم مشخص شد روحانی اصلی فوت شده, یعنی اون مرکزی که روحانی قرار بود بفرسته نباید یه اطلاعی به اینا بده؟

 

تحول 3 ساعتی😐😐 این تا 3ساعت قبل اینکه بیان بگیرنش(دلم نمیاد بگم که دستگیر نمیشه نمیخوام لو بدم😉😂)دنبال پاسپورت جعلی ش بود برای فرار, تو 3 ساعت ادم شد:_) (البته بشینید ببینید خودتون دلیلش رو دریافت کنید;))

 

خب نقدمان به ته کشید!:)

 

اونایی که دیدن اون پسربچه هه رو یادتونه که از وقتی رضا مارمولک🦎 روحانی شد همینجور ظاهر میشد؟:_) میدانستید اون وجدان رضا مارمولکه🦎؟😀😂 من تا همین چند روز پیش نمیدونستم:) ویکی پدیای عزیز کمک رساند;)

 

آیا میدانستید حضرت آقا در پخش این فیلم جذاب دست داشتند؟

به یاد دارم در جایی خواندم که تهیه کننده یا کارگردان مارمولک🦎 گفته بودن که اگه آقا حمایت نمیکردن پخش نمیشد...

 

این هم کمی از حرف های آقا راجع به مامولک:)

 

این تیکه پشت صحنه رو هم ببینید:

 

 

خب دوستان دیگه حرفی ندارم:)

اگر مامولک رو ندیدید یا میخواهید دوباره ببینید از سایت زیر دانلود کنید:

دانلود مامولک🦎

 خیلی جذابه حتما ببینید , خودم بیش از ۱۰ بار دیدم:)

نظرات  (۲)

  • علیرضا کشتکار
  • اتفاقا من همین امروز بعد از سال ها باز هم نگاه کردم و باز هم باهاش حال کردم

    پاسخ:
    دمت گرم💪😉

    سلام

    نقد و توضیح و لو دادن ...آنچه همه دارند ، شما یکجا دارید.

    یه مدت مدید نبودم که بتونم به وبلاگتون سر بزنم ، به هر حال بیانی ها باید هوای همو داشته باشن(شاید متوجه شده باشید که نمیونم استیکر بذارم)

    بگذریم...من توقع داشتم سطح نقدت بالاتر باشه پسر...

    البته تا اینجای نقدت خوب بود...تگر نظر مثبت حضرت آقا رو نمیداشت، حمایت ایشون رو نمیداشت ، منم مشکوک میشدم بهش همونطور که به فیلم هایی مثل دینامیت مشکوک بودم تا اینکه گفته شد در دئلت حسن اسکاتلندی ، وزارت ارشاد اونقدر سرو ته فیلمو زد که شد اینی که ما مبیبینیم.

    خلاصه با قوت ادامه بده

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی