کشتی خیال من

زمان های بیکاری , یکم میام کشتی رانی(¬‿¬)

کشتی خیال من

زمان های بیکاری , یکم میام کشتی رانی(¬‿¬)

کشتی خیال من

شاید یه روزی به کار بیاد🙂

آخرین نظرات
دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

از اول🙂

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

وبلاگ زیادی شلوغ شده بود🥴 و مطالبی که گذاشته بودم خیلی بدخط(!😂😐) بود, پس از اول شروع میکنم...

4 تا از مطلب ها رو باقی گذاشتم🙃:

 

1-پر بازدید ترین مطلب(4898) هم اکنون شمشیر امام علی کجاست؟

2-متنی راجع کرونا نوشته خودم🙃 قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار شود

3-یک مطلب مناسبی

4-آخرین مطلبی که گذاشتم(راجع شهاب سنگ) شهاب سنگ هایی که به زمین برخورد کرده

 

به نام خدا... از اول شروع میکنم

  • MALI FOL

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی