کشتی خیال من

زمان های بیکاری , یکم میام کشتی رانی(¬‿¬)

کشتی خیال من

زمان های بیکاری , یکم میام کشتی رانی(¬‿¬)

کشتی خیال من

شاید یه روزی به کار بیاد🙂

آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۵۴ ب.ظ

قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار شود

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار شود.

معنی:
        یعنی کسی که دارایی‌هایی دارد،وقتی یکی از آن‌ها را از دست بدهد برایش ارزش قائل می شود.

مثال)
      می توان همین ویروس کرونا را مثال بزنیم که به جانمان افتاده است.الان ما قدر سلامتی‌ مان‌ را میدانیم.
      اما بعضی جاها برایشان فرقی نمی کند،کرونا باشد یا خیر.
 

     مانند جایی که جنگ باشد؛مردم آنقدر نگران این هستند که خانه روی سرشان خراب نشود که به کرونا فکر نمی کنند.
    

چون آنقدر مشکل دارند که برایشان کرونا بودن و نبودن فرقی نمی کند؛آن‌ها هر روز دارند مرگ را با چشمان خود می بینند پس برایشان فرقی نمی کند کرونا شاید آن‌ها بکشد شاید نکشد.
     پس ما آنقدر نعمت داریم که مشکلمان شده این که کرونا نگیریم؛

 

پس باید خدا را هزاران هزار مرتبه شکر کنیم.
 

نظرات  (۱)

سلام
ممنون از هشدار شما واقعا باید خدا را شکر کرد

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی